måndag 24 juni 2013

Bokmissbrukare!?


Tog en sväng till biblioteket för att låna lite ljudböcker och såg att de hade sommarlån (till 26 augusti) och tänkte att jag kanske ska se om jag hittar något jag vill läsa.
Borde veta bättre...
Fick med mig den här högen plus fem ljudböcker!!
Jag som inte hade något att läsa! (Eller hur!?) :-D
Kan knappt med att berätta det, men jag har även laddat ner 15 böcker ( på en vecka) från Amazon. Men hallå, de är gratis!!! Så svårt att låta bli... Böckerna är ju dessutom bara gratis under en period. Jag undrar om detta kan bero på att jag mer eller mindre lovat mig själv att inte köpa mer böcker, än de jag verkligen måste köpa som t.ex fortsättning på serier jag börjat köpa. Jag behöver inte gå sysslolös under sommaren i alla fall! ;-)

3 kommentarer:

Linnea sa...

Haha. :) Hoppas du är en snabbläsare! :)

Cicci sa...

Önskar i det här läget att jag var en snabbläsare, men jag är nog snarare lite tvärt om... Läser vartenda ord som finns i boken!! :-D E-böckerna på engelska tar nog dessutom lite längre tid.

Nilmas Bokhylla sa...

hehe, inte dåligt du!

SV: Tack för tipset!