onsdag 8 juni 2011

Bokcirkelprat om "Fru Bengtssons andliga uppvaknande" av Caroline L Jensen

Sedan flera år tillbaka så har jag en bokcirkel där vi från början läste böckerna som Oprah Winfrey hade i sin bokklubb. Men nu för tiden så kommer vi gemensamt fram till böcker som vi vill läsa. Igår körde vi igång igen efter ett litet uppehåll och vi hade läst "Fru Bengtssons andliga uppvaknande" av Caroline L Jensen. Vi fikade och pratade om vad vi tyckte om boken. Jag har tidigare skrivit här på bloggen om vad jag tycker om boken men nu kan ni även se vad mina "bokcirkelvänner" tycker.

Marianne: ♥ ♥ ♥ ♥
"Äntligen! En bok som tar upp de frågor som även jag vill ha svar på. Det är ironi boken igenom."

Maria: ♥ ♥ ♥ ♥
"Kul! Tänkvärd!"

Martha: ♥ ♥ ♥
"Den här boken har glimten i ögat. Ironisk på rätt sätt."

Chatarina: ♥ ♥
"Började bra, men tappade när ingenting "hände".

Inga kommentarer: