fredag 5 mars 2010

Bokrik vecka


I måndags så var jag på Bokias bokrea en sväng och där reade de ut enstaka böcker för 29 kr. Där hittade jag Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger. Jag har tidigare lyssnat på den och tyckte jätte mycket om den så jag hade tänkt att köpa boken på engelska, men nu blev det en inbunden bok på svenska för 29 kr.




I onsdags så var jag på Ica Maxi och råkade kika lite på deras bokrea och hittade böcker för 15 kr. Snö och aska av Diana Gabaldon. Jag har de övriga böckerna på engelska, men kunde inte låta bli att köpa den här när den endast kostade 15 kr för 1279 sidor. :-) Sedan köpte jag även Dödens kemi av Simon Becket och Don Juans förlorade dagbok av Douglas Carlton Abrams, även de för 15 kr styck.

Idag var jag på Gruvan och fyndade pocketböcker för 1 kr styck, både engelska och svenska. Sex stycken för 6 kr. :-)


När jag kom hem idag så låg det ett paket med dessa böcker ifrån Librisförlag som jag skall skriva om här på bloggen. :-)
Med andra ord så har det varit en mycket bokrik vecka! :-)

Inga kommentarer: