lördag 13 februari 2010

Bokrea på Adlibris

Nu har även jag varit inne på Adlibris och förhandsbokat några böcker. Det blev även för min del några böcker på engelska, då det är de som är riktigt billiga på rean.

People of the book av Geraldine Brooks, 29 kr . Älskar böcker om böcker.

Exodus quest av Will Adams, 29 kr. Spänning, arkeologi och Egypten. Love it.

Hundredth man av Jack Kerley, 29 kr . Thriller/spänning på engelska. En debut som fått bra kritik.

Velocity av Dean Koontz ,22 kr. Längesedan jag läste Koontz, men nu blir det på engelska.

Alberte-serien av Cora Sandel, 19 kr. Efter tips från Martina (Ett hem utan böcker)

Cesar och hans hundar av Cesar Milan, 59 kr. Som relativt nybliven hundägare så är detta ett måste.

Krokodilen och giraffen av Daniela Kulot, 36 kr. En fantastisk underbar barnbok! Jag har dock inga småbarn längre, men jag brukar varje år köpa någon barnbok som jag tycker om.

Inga kommentarer: